__

what up bro hahaa :-

setelah sekian lama baru la terjenguk jugak blog ku. hbis 1 semester bru tergerak maw update. maklum la aku d takdirkan bukan penulis yg baik. x tau la dari sudut mana aku ni baik hahaha *sad life

Alhamdulillah mcm baru ja rasanya belajar d UMS selesai suda 1 semester. sem 1 suda mcm-mcm cubaan. Assignment yg non-stop, tutorial padat, lain presentation lgi. penat capek tired. hidup d universiti ni lain. lain sangat. x da org yg paksa kau p kelas. x da yg paksa belajar. pakai la apa kau maw pakai. jadual kuliah atur sendiri. yang paling penting x da cigu yg mara-mara kerja x siap ni yg best!

basic information about UMS luasnya 999 hektar, see luaskan. luas sangat, aku sda pernah sesat. pernah salah naik bas sampai kenak marah oleh pakcik bas dan akhirnya d hantar balek UMS dgn tidak ikhlas. aku pernah lambat masuk kelas tutorial dan akhirnya kenak denda berdiri depan kelas sampai habis masa *nasib jumpa cg tutorial garang alahaiiiiii. jalan kaki sampai 4 kilometer muka kaki tangan semua sunburn fuhhhhhh.

hidup ku d UMS mcm forever alone (gelaran dari kawan skolah menengah) knp?? sbb aku x ada kawan baru, sbnarnya aku yg malas maw bergaul, takut dapat kawan yg BUKAN KAWAN sebenarnya. rasanya cukup la aku ada kawan yang aku sda kenal lama. aku sda tau hati budi dorang the most important things is dorang dapat terima buruk baik ku. maklum la senior 1 bilik ku selalu share pengalamannya. apa yg dapat aku simpulkan "hati-hati" pilih kawan.

p/s : projek kokum sem 1 yg suda selesai

No comments:

Post a Comment